ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ

Έρευνα & καινοτομία

Έρευνα

Κάθε χρόνο επενδύουμε αρκετό χρόνο, προσπάθεια και χρήματα στην έρευνα. Ενημερωνόμαστε σχεδόν καθημερινά για τις εξελίξεις στους χώρους του σιδήρου, του αλουμινίου, της ενέργειας και της οικοδομικής δραστηριότητας. Διερευνούμε για νέα προϊόντα, τεχνολογίες, υλικά, κανονισμούς, νομοθεσίες και γενικότερες κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές τάσεις και εξελίξεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. Παίρνουμε μέρος σε εκθέσεις και παρακολουθούμε σεμινάρια τεχνολογίας και επιμόρφωσης, που διοργανώνονται από τις εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ή από άλλους φορείς. Επικοινωνούμε τακτικά με τους πελάτες για να μαθαίνουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Επίσης διερευνούμε πως μεταβάλλονται οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών μας, τόσο των παρόντων όσο και των δυνητικών.
Αυτή η πληροφόρηση μάς είναι απαραίτητη για δύο λόγους: Για να είμαστε κοντά στους πελάτες μας, και για να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να καινοτομούμε.

 

Καινοτομία

Πολλοί θεωρούν ότι η καινοτομία είναι προϊόν έμπνευσης που έρχεται με κάποιον άγνωστο τρόπο σε κάποιο μυαλό και τα υπόλοιπα παίρνουν τον δρόμο τους. Αυτοί απατώνται! Η καινοτομία είναι αποτέλεσμα σκόπιμης αξιοποίησης πληροφοριών, χρήσης της φαντασίας και ανάληψης πρωτοβουλιών για να αποκομιστεί μεγαλύτερη ή διαφορετική αξία από τους πόρους της επιχείρησης ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες, οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών της. Στην ΝΤΑΜΟ METALTEK συχνά πυκνά σκεφτόμαστε και ανορθόδοξα. “΄Εξω από το κουτί” όπως λέγεται συχνά. Αμφισβητούμε τον συμβατικό τρόπο σκέψης και τις καθιερωμένες λύσεις κάνοντας απλές ερωτήσεις όπως “γιατί;”, “μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος;”. Έτσι εμπλέκουμε τους κατάλληλους ανθρώπους για να αποκτήσουμε επίγνωση των αναγκών των πελατών μας και μετά απο εξαντλητική ανάλυση και δοκιμές δημιουργούμε προσχέδια και δείγματα πρωτότυπων ιδεών για προϊόντα και λύσεις. Στην συνέχεια συνεργαζόμαστε με πελάτες μας ή πιθανούς πελάτες για να τεστάρουμε την καταλληλότητά τους. Έτσι βρίσκουμε πάντα νέους τρόπους για να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας.
Ας μην ξεχνάμε:
“Είναι δύσκολο να δεις την εικόνα όταν είσαι μέσα στο κάδρο.” (John Doerr & Kleiner Perkins)